Use our rumours form to send us celtic transfer rumours.


(single word yields best result)
04 Apr 2018 18:40:43
Celtic XI v Dundee: Gordon; Lustig, Boyata, Hendry, McGregor; Brown, Armstrong; Forrest, Rogic, Sinclair; Dembele.nnSubs: De Vries, Ajer, Ntcham, Roberts, Musonda, Edouard, Griffiths

04 Apr 2018 19:15:08
evening ed
04 Apr 2018 19:16:43
Ed. Toprig: How are you doing gents
04 Apr 2018 19:17:12
Doing well looking forward to the game tonight can sense a mauling

04 Apr 2018 19:17:44
yeah mate we should have a right go at them.
04 Apr 2018 19:17:58
Evening all
04 Apr 2018 19:18:16
Evening Ed / pB /tr /Pk(clap)
04 Apr 2018 19:18:16
We are due dundee a going over
04 Apr 2018 19:18:39
How's you Peter ??
04 Apr 2018 19:18:48
PK85: HH
04 Apr 2018 19:19:03
Jamie im fine mate how r u keeping
04 Apr 2018 19:19:36
jamie whats the bet tonight mate
04 Apr 2018 19:20:22
No bet pB , am good ty
04 Apr 2018 19:20:49
doon the wan side (rofl)
04 Apr 2018 19:21:02
No bet , not like you mate lol
04 Apr 2018 19:21:27
I put down a score for the CL games and so far i have 2 correct scores( no Bet )
04 Apr 2018 19:21:40
yeah but I got 20 mins yet:-P
04 Apr 2018 19:22:01
thats a life time in the bookies mate
04 Apr 2018 19:25:00
my usual mate I did 3 nil / 4nil and Tom Rogic FGS(clap)
04 Apr 2018 19:26:12
Armstrong for me 1st goal..
04 Apr 2018 19:26:43
he be a good price peter
04 Apr 2018 19:29:07
as big as 15/2 mate
04 Apr 2018 19:29:48
thats a nice bet
04 Apr 2018 19:32:30
Fancy lustig for 1st
04 Apr 2018 19:32:46
12th minute header
04 Apr 2018 19:33:19
PK Do you have your mistig ball handy again lol
04 Apr 2018 19:33:40
Haha i never get it right
04 Apr 2018 19:33:44
Is there a reason for ajer on the bench and boyata " nightmare" starting?
04 Apr 2018 19:33:59
Gives dundee hope
04 Apr 2018 19:34:00
Evening lads, 4-0 again for me, I'm bound to be right again at some point :-D
04 Apr 2018 19:34:28
fook sake pK 5 mins earlier you could have gave me some lottery numbers (rofl)
04 Apr 2018 19:34:37
6-0
04 Apr 2018 19:34:54
Hi a went 3 & 4:-P
04 Apr 2018 19:34:54
Ed same here mate 4-0 . is this the 1st game we get to see Caulker play ?
04 Apr 2018 19:35:06
HH All,hope everybody had a good Easter,the weather has picked up here in Marbella,no seasons,feels like summer has started already,Feel like we are going to run up a cricket score tonight,hope the Griff and PR gat lots of time on the park
04 Apr 2018 19:35:40
It's been snowing here for 2 days, Mal
04 Apr 2018 19:35:53
Oh Malika: hard life and all that lol
04 Apr 2018 19:36:09
http://www.hesgoal.com/news/28409/Celtic_vs_Dundee_FC.html
04 Apr 2018 19:36:16
Hi Mal
04 Apr 2018 19:36:50
Jb7 if my numbers come up i will take us all for a drink
04 Apr 2018 19:37:43
fair does mate I won it in 2010(clap)
04 Apr 2018 19:37:44
Ed,I was out for lunch today,on the beach at La Cala de Mijas, Sardines,Steak, good red wine and a couple of contreau to finish off,Wonderful
04 Apr 2018 19:37:45
You're getting sod all from me if mine do - I do enough already for all of you (giggle)
04 Apr 2018 19:38:36
If my numbers come up, I will leave you Jamie`s bank details
04 Apr 2018 19:39:04
La cala aka Little Ireland
04 Apr 2018 19:39:26
what a great video, "One Club"
04 Apr 2018 19:40:04
Aye we know Ed what more could we ask for than the CHEEK you already administer:-D
04 Apr 2018 19:40:15
Strange one boyata back in after getting pulled off at weekend eh lads.
04 Apr 2018 19:40:31
jamie (rofl) (rofl) (rofl)
04 Apr 2018 19:40:46
Seriously jb7? Thats brilliant
04 Apr 2018 19:40:50
You quite near Cabopino Mal?
04 Apr 2018 19:40:53
It was a knock, Kev so he must have recovered
04 Apr 2018 19:41:05
Whats happening lads
04 Apr 2018 19:41:20
Bitton
04 Apr 2018 19:41:22
Yeah Pk but it was only 5 numbers and the bonus buddy
04 Apr 2018 19:41:31
Hi Will
04 Apr 2018 19:41:57
Jamie,not anymore,it's full of brits since that Olivia's from the tv opened there,just Essex boys and girls with tattoos,sunburn,etc,etc, but Biddys is still there and going strong
04 Apr 2018 19:42:29
Only 5 numbers and the bonus lol still brilliant (clap)
04 Apr 2018 19:42:34
Really ed? I had heard that he hadn't had anything wrong with him
04 Apr 2018 19:43:01
PK85: thats a weeks wages to jamie lol
04 Apr 2018 19:43:20
It was the lads on here that siad it, I missed it on the commentary
04 Apr 2018 19:43:42
Haha peter i have heard money goes to money
04 Apr 2018 19:43:50
Yes Jamie,5mins in the car from Al's beach bar if you know it
04 Apr 2018 19:43:51
Och Pk Ed would tell you I have drapped mare running for the ice cream van & I canny run (rofl)
04 Apr 2018 19:44:41
Guy that comes into my work knows someone on backroom staff that said he was pulled because he was a bag of nerves ed
04 Apr 2018 19:44:52
Looking for a good easy win tonight with plenty goals
04 Apr 2018 19:45:15
Very good Mal Cabopino is or was the best kept secret in the del sol mate
04 Apr 2018 19:46:41
Gordon's 200th game tonight ??
04 Apr 2018 19:47:41
It's going to be interesting who's going to be in goals for our next game
04 Apr 2018 19:49:04
Thought the wee rat bastard was banned fae the dugout
04 Apr 2018 19:49:37
anyone got a decent link
04 Apr 2018 19:49:43
Guys what about this: the SPFL do the games after the spilt and we all loose points so the tile decider will still be the huns game at home and there is nothing the Beaks can do about it : lol
04 Apr 2018 19:49:59
toprig links gone
04 Apr 2018 19:50:47
brilliant lol
04 Apr 2018 19:50:49
What a turn
04 Apr 2018 19:51:01
Moussa should have put that away
04 Apr 2018 19:51:17
you got a link mal?
04 Apr 2018 19:51:52
links all up 2 sec
04 Apr 2018 19:52:11
No,sorry,watching on CTV
04 Apr 2018 19:52:12
http://www.vipbox.st/football/563497/1/celtic-vs-dundee-fc-live-stream-online.html
04 Apr 2018 19:52:24
No peter we lie down to Hibs & Aberdeen IMO
04 Apr 2018 19:53:07
3 late challenges already
04 Apr 2018 19:53:16
got to pop out for 5
04 Apr 2018 19:53:31
lost the link:-(
04 Apr 2018 19:55:02
Down load ukTVNow it's got Celtic tv on it. Not used anything else for month
04 Apr 2018 19:56:09
Anybody think we will go for caulker in the summer,just read they knocked back a 1.3 million bid from Rosenberg
04 Apr 2018 19:57:19
Cantsee it Mal
04 Apr 2018 20:03:45
http://www.vipbox.st/football/563497/1/celtic-vs-dundee-fc-live-stream-online.html
04 Apr 2018 20:06:42
We are just comming on to a brick wall here,they have everybody behind the ball,Armstrong,Sinclair,and JF will need to pick the pace up for us to get through
04 Apr 2018 20:07:25
Hendry impresses me everytime I see him
04 Apr 2018 20:07:53
2-0 liverpool
04 Apr 2018 20:07:59
yes
04 Apr 2018 20:10:33
Am I the only person in the world that thinks pep is over rated??
04 Apr 2018 20:10:54
no
04 Apr 2018 20:11:58
Another late one ffs
04 Apr 2018 20:13:17
Pep is no where near overrated mate
04 Apr 2018 20:13:36
have a look at his actual tactic sheets and how he wants teams to play
04 Apr 2018 20:13:57
everythings in grids short passing high pressing absolute excellent manager
04 Apr 2018 20:13:58
He's had it easy at the teams he's been with
04 Apr 2018 20:14:12
man city hasnt been easy
04 Apr 2018 20:14:21
have u watched them this season to alst?
04 Apr 2018 20:14:23
last*
04 Apr 2018 20:14:36
now jose
04 Apr 2018 20:14:44
is the most overrated manager on the planet
04 Apr 2018 20:14:52
How much has he spent???
04 Apr 2018 20:15:04
How has it not torig. Every team he goes to is the biggest spending team in the country.
04 Apr 2018 20:15:04
how much has any top manager spent?
04 Apr 2018 20:15:05
Evening bhoys
04 Apr 2018 20:15:07
look at barca
04 Apr 2018 20:15:08
real
04 Apr 2018 20:15:12
psg
04 Apr 2018 20:15:18
all spent big
04 Apr 2018 20:15:30
isn't an excuse anymore
04 Apr 2018 20:15:36
It's no as if he's won the champions league or the league with Everton
04 Apr 2018 20:15:44
well has any manager?
04 Apr 2018 20:15:45
Boab HH Mate
04 Apr 2018 20:15:46
Look at the size of stream I'm watching (rofl) http://www.soccerjumbotv2.me/1/ch-3.html
04 Apr 2018 20:15:52
has any top manager won it with an average team?
04 Apr 2018 20:16:03
I'll need to dig the binoculurs oot!
04 Apr 2018 20:16:05
in the last 10 years
04 Apr 2018 20:16:05
Torig Jose has built more teams than pep
04 Apr 2018 20:16:08
Hey peter
04 Apr 2018 20:16:14
really?
04 Apr 2018 20:16:17
Ed likes a big sausage
04 Apr 2018 20:16:21
look how he left chelsea..
04 Apr 2018 20:16:24
man utd are terrible
04 Apr 2018 20:16:27
How is the game going
04 Apr 2018 20:16:34
3-0 now
04 Apr 2018 20:16:37
Man city have blew all them out the water with there spending and man city were already strong
04 Apr 2018 20:16:38
Ye jose won it with both Porto and inter. Both were average
04 Apr 2018 20:17:10
porto won it 14 years ago
04 Apr 2018 20:17:11
Toprig Man U bought the wrong player. Pogba shoould have been Bale
04 Apr 2018 20:17:18
I agree kev
04 Apr 2018 20:17:24
inter milan
04 Apr 2018 20:17:24
some ball salah
04 Apr 2018 20:17:31
8 years ago
04 Apr 2018 20:17:42
Jose . sees Manu asa slow chelsea
04 Apr 2018 20:18:02
And what torig. You asked if any manager had won it with an average team. Jose has done it TWICE
04 Apr 2018 20:18:27
i said in the alst 10 years
04 Apr 2018 20:18:28
001 be doing cartwheels Ed:-D
04 Apr 2018 20:18:30
Pep went to the Germans and made them a worse team
04 Apr 2018 20:18:37
inter were not average ten years ago
04 Apr 2018 20:18:43
Peter,Bale will be there this summer,just as sure as James McClean will be at Parkhead
04 Apr 2018 20:18:44
Liverpool where average when they won it
04 Apr 2018 20:19:08
Mal too right mate
04 Apr 2018 20:20:09
Ye the were in champions league terms.
04 Apr 2018 20:20:13
1 tackle from broonie and he gets a card
04 Apr 2018 20:20:40
Yeah that's what I was meaning
04 Apr 2018 20:20:51
3-0 liverpool
04 Apr 2018 20:23:09
Pep has done well at all his clubs and he does play good football but anyone could have won plenty with that barca team and bayern are the German us and man city are now top dogs spending fortunes in england it'll be good to see how he does long term in england
04 Apr 2018 20:24:18
Hendry is very comfortable on the ball,looks in command
04 Apr 2018 20:24:22
He didn't do as well as the gut before him in germain
04 Apr 2018 20:24:33
Guy
04 Apr 2018 20:25:37
I know what you mean but on paper eh done well except in the champions league and that's why the got him in
04 Apr 2018 20:25:39
If Celtic could buy 1 player to improve our current squad, who would you want
04 Apr 2018 20:26:16
Pirlo
04 Apr 2018 20:26:32
Danny Ward (keepit real!)
04 Apr 2018 20:26:33
Still do a job here
04 Apr 2018 20:26:52
Anyone or realistic?
04 Apr 2018 20:27:01
realistic
04 Apr 2018 20:27:39
And Margot Robbie as our female physio(rofl)
04 Apr 2018 20:28:04
jamie: your just a slut mate
04 Apr 2018 20:28:27
your damn right pB:-D
04 Apr 2018 20:28:33
We'd have some injury list(giggle)
04 Apr 2018 20:28:36
(rofl)
04 Apr 2018 20:28:47
Unrealistic Kevin de Bryan realistic id like danny ward tae
04 Apr 2018 20:29:13
she can pull my ...... hamstring:-P
04 Apr 2018 20:29:29
Marc-Oliver Kempf
04 Apr 2018 20:30:06
Who is he Ed ? sounds like a chef lol
04 Apr 2018 20:30:25
German cb
04 Apr 2018 20:30:32
Cb
04 Apr 2018 20:30:35
I had to google it lol
04 Apr 2018 20:31:17
He's out of contract this summer, I spotted him a while back when I was looking at players with deals running out
04 Apr 2018 20:31:33
PK nearly got lustig lol
04 Apr 2018 20:31:49
you cannot beat a freebie(yn)
04 Apr 2018 20:32:07
Maybe it will be 12th minute of 2nd half pb
04 Apr 2018 20:32:09
who does he play for
04 Apr 2018 20:32:32
We are making some space now,Rogic getting more involved now
04 Apr 2018 20:32:36
SC Freiburg mate
04 Apr 2018 20:33:11
Nice Ed (yn)
04 Apr 2018 20:34:16
Holy Shoite,saved by the post,don't know if Boyata was the sinner or savior there
04 Apr 2018 20:34:48
Rhian brewster fae the pool I'm sure he's out eh contract I'm the summer
04 Apr 2018 20:35:20
Ed 007 your as bad as my young brother
04 Apr 2018 20:35:52
He trolls through every league watching game and players
04 Apr 2018 20:35:54
For what, Kev...... do I want to know?
04 Apr 2018 20:36:06
ED had a look at that guy you said. he looks decent
04 Apr 2018 20:36:13
Sorry hit button by mistake
04 Apr 2018 20:36:46
Hahaha not really, Kev, I watch more German football than English
04 Apr 2018 20:38:11
My bro is mental. Go in to his some random night and has watching Zambian 3rd devision or ****e like that
04 Apr 2018 20:39:27
Ed001's a bit like that
04 Apr 2018 20:40:03
CTV showing the goal of the month contenders,hard to decide between any of the 3 at Ibrokes
04 Apr 2018 20:40:10
That be facebook fooked 87 MILLION peep 's wrongly shared each could have a claim up to £12.5 k ffs
04 Apr 2018 20:40:12
My missus would lynch me 😂.
04 Apr 2018 20:40:25
Got to be rogics
04 Apr 2018 20:41:11
I watch a lot of games on my laptop while I'm editing the sites and the Mrs is watching TV
04 Apr 2018 20:41:44
Yep Kev,but Edouards is a great one too
04 Apr 2018 20:42:26
He is the reason I know half the players you lot go on about. I stopped watching all other football that isn't Scottish couple years back
04 Apr 2018 20:42:28
I used to watch loads eh football but the kids have to much on at nights and weekends now lol
04 Apr 2018 20:42:44
Peter watches a lot of stuff on his laptop too Ed but it aint ...games8=) 8=)
04 Apr 2018 20:43:20
Aw aye peter(sweat)
04 Apr 2018 20:45:06
And how do you know that Jamie? You better not be sending porn to each other ya pair of freaks!!!!!
04 Apr 2018 20:45:41
Don't be daft Ed ...... he SENDS it to me (rofl) (rofl)
04 Apr 2018 20:45:42
Did someone not put up a link one time and it went to pork instead??
04 Apr 2018 20:45:45
Oh jamie my secrets oot no .. Ed is just jealous lo
04 Apr 2018 20:46:20
pB(clap)
04 Apr 2018 20:47:08
How come we talk keek when the fitba is keek lol??
04 Apr 2018 20:47:25
thats what we do lol
04 Apr 2018 20:49:33
We do that when the footy good tae JB7
04 Apr 2018 20:49:35
i tell you what guys, what a night out it would be all us together .Jamie if he gets the tags off. ED carrying Lilt. Me Diet coke. James & his chicken. Boab, bullets & birds etc etc
04 Apr 2018 20:51:06
Just don't start us on dugs or we'll aw be greeting in the pub
04 Apr 2018 20:52:16
(rofl)
04 Apr 2018 20:52:53
Ed,you could start a list for the first CL away game next season or a Las Vegas trip for the North American convention,
04 Apr 2018 20:53:31
Bhoy a grew up with I cousins with that ohara. He's Celtic mad. My pal had a score on him to score against the huns
04 Apr 2018 20:54:41
We are running them ragged now,goals are comming
04 Apr 2018 20:55:09
I don't think Jamie will pay for all of us though, Mal and I can't get a visa into the US
04 Apr 2018 20:55:34
Ed neither can half of scotland
04 Apr 2018 20:55:48
big caulker turned like an oil tanker there
04 Apr 2018 20:56:11
Sinclair should have got a shot off there
04 Apr 2018 20:57:01
Goals coming
04 Apr 2018 21:00:02
Get Hendry and ajer together
04 Apr 2018 21:00:30
Kev are they the new Bromance lol
04 Apr 2018 21:00:39
Even this early in the second half looks like they have no legs left,and we have definitely moved up a gear
04 Apr 2018 21:01:25
Griff is comming,hope he gets a hatrick
04 Apr 2018 21:02:47
I would get us in lol ., a will vouch for you lol
04 Apr 2018 21:03:47
Jamie: some size of family that would be. cousin 6 times removed. aye mate removed from where : (rofl)
04 Apr 2018 21:04:51
Liverpool fans put the window in on the man city bus
04 Apr 2018 21:05:10
just like every other family lol pB I ended up in a room with Taliban young team(rofl)
04 Apr 2018 21:06:48
Jamie : is that some sort of code : ;-)
04 Apr 2018 21:07:08
If there 6 of us we have a bedroom each to go see Mickey too
04 Apr 2018 21:08:14
I ended up getting grilled because someone in Canada had same nameas me pB and was seriously wanted lol
04 Apr 2018 21:09:30
Here comes teacake
04 Apr 2018 21:09:34
I got pulled in co.ing home from Stuttgart after we played them. Aparently i was smuggling illegal sex dvds (facepalm)
04 Apr 2018 21:09:35
Jamie: bet that was fun
04 Apr 2018 21:11:04
no really pB it gotworse a telt them my real name was ...... Ed(rofl)
04 Apr 2018 21:11:07
Nitcham and Edouard as well,BR wants goals now
04 Apr 2018 21:11:31
I got stopped for speeding just outside New Orleans a few years ago. just a warning, but the guy was like keystone cops . hilarious
04 Apr 2018 21:12:09
Who went off?
04 Apr 2018 21:12:36
See the size of that guy that came on for dundee
04 Apr 2018 21:12:51
Dembele Sinclaire rogic
04 Apr 2018 21:13:04
Ed sorry that was me .. Curry..
04 Apr 2018 21:13:18
Dembelle,Sinky and Rogic
04 Apr 2018 21:13:49
Ta
04 Apr 2018 21:14:53
Armstrong went right sided??
04 Apr 2018 21:15:15
Got to be due a goal now.
04 Apr 2018 21:19:07
That's shocking edouard
04 Apr 2018 21:21:40
Barca winning 3 1 with 2 ogs
04 Apr 2018 21:22:39
I'd tale an og the noo(giggle)
04 Apr 2018 21:22:49
Take
04 Apr 2018 21:22:50
me too
04 Apr 2018 21:25:43
goal time
04 Apr 2018 21:26:43
We're putting the pressure on now,it's comming
04 Apr 2018 21:27:08
I can't believe we've not scored here tonight
04 Apr 2018 21:27:31
is easier to score at ipox
04 Apr 2018 21:28:04
Every week this is happening
04 Apr 2018 21:28:25
they all sit in
04 Apr 2018 21:30:48
Up Rodgers to find a way to break them down as they've always sat deep
04 Apr 2018 21:32:13
shocker from the ref
04 Apr 2018 21:32:45
Worse fae the lineman he's 2 yards fae it
04 Apr 2018 21:33:02
Kev true
04 Apr 2018 21:33:17
the linesman looks like hun
04 Apr 2018 21:34:15
It's shocking we have not scored yet
04 Apr 2018 21:34:31
Time is running out
04 Apr 2018 21:35:11
Recurring theme to be honest lads! Our record at home this season has been pish! Far to many lack lustre draws! Severe lack of guile and imagination in games like this! Musonda and Roberts should be perfect for games like this,wonder where they are?? Oh wait a minute I know!!
04 Apr 2018 21:35:37
only good thing is gives beaks a headache with the post split fixtures:-D
04 Apr 2018 21:37:04
Jamie: big time , any reason to make sure we dont win the title vs huns at home
04 Apr 2018 21:38:34
might be hard for them , they like to get that game over
04 Apr 2018 21:38:44
right guys have to bolt . Ed thx as always HH
04 Apr 2018 21:39:04
Utter garbage!
04 Apr 2018 21:39:10
Bye peter HH
04 Apr 2018 21:39:16
Absolute rubbish
04 Apr 2018 21:39:21
Jez,I was hoping for 4/5 no finishing effort
04 Apr 2018 21:39:42
Shite
04 Apr 2018 21:39:57
drawing with that mob at home is absolute out of order
04 Apr 2018 21:40:02
Dire
04 Apr 2018 21:40:40
what in all honest dos forrest provide.
04 Apr 2018 21:40:49
We've been like this most eh the season but can't put my finger on why
04 Apr 2018 21:40:49
hes a right winger who constantly cuts in.
04 Apr 2018 21:41:19
How many draws is that against bottom 6 teams this season! Not good enough,plain and simple!
04 Apr 2018 21:41:53
Think these are the games when we should have 2 up front
04 Apr 2018 21:49:21
Musonda or roberts wida changed that game IMO

 

Posting / Reply Form

To post you must be logged in with a username. Please Log In or Register for a username.


 

 

 

 

 

 
Log In or Register to post

User
Pass
Remember me

Forgot Pass