Use our rumours form to send us celtic transfer rumours.


(single word yields best result)
23 Jan 2018 18:34:52
Celtic XI v Partick Thistle: Gordon; Lustig; Boyata, Ajer, Tierney; Brown, Ntcham; Forrest, McGregor, Sinclair; Edouard.nnSubs: De Vries, Simunovic, Bitton, Kouassi, Griffiths, Johnston, Dembele.

23 Jan 2018 18:46:55
id have played dembele and got his fat arse mving
23 Jan 2018 18:47:20
*moving
23 Jan 2018 18:47:33
We've got more important games I reckon he's either being kept for hearts hibs or possibly sold.

23 Jan 2018 18:50:55
I don't get the mentality that says--only Thistle, we'll keep Griff & Mouss for the big ties. We played our best 11 most of last season I think. This doesn't just seem like rotation at this point.
23 Jan 2018 19:15:25
hh bhoys
23 Jan 2018 19:16:00
welshy you up tonight?
23 Jan 2018 19:16:27
no m8
23 Jan 2018 19:16:54
part timer lol.
23 Jan 2018 19:17:28
haha ill be up sat tho
23 Jan 2018 19:18:17
easter road is it?
23 Jan 2018 19:18:46
home
23 Jan 2018 19:18:46
well its good to be back on here, evening all
23 Jan 2018 19:19:28
oh aye so it is welshy, evening peter
23 Jan 2018 19:19:56
hh pb
23 Jan 2018 19:20:23
Welshy how is everyone that was in the crash . well i hope
23 Jan 2018 19:20:24
hibs then hearts welshy?
23 Jan 2018 19:20:47
only me injured..broken thumb lol
23 Jan 2018 19:21:04
yep up for wee huns jb
23 Jan 2018 19:21:29
FFS really thats the whole hand knackered . (facepalm)
23 Jan 2018 19:21:29
Alright everyone - Four games in a row in Glasgow for the January fixtures must be a fixture computer error ha ha
23 Jan 2018 19:21:46
OAB HH
23 Jan 2018 19:22:08
masonic error oab
23 Jan 2018 19:22:22
not my drinking hand haha bloody sore in work tho
23 Jan 2018 19:22:30
hh oab
23 Jan 2018 19:22:41
Good evening my fenian friends πŸ‘
23 Jan 2018 19:23:02
jfp
23 Jan 2018 19:23:53
Got a full house on here tonight Bhoys; Strong side and a better bench than saturday for the game as well.
23 Jan 2018 19:25:27
How's things JB67 comrade?
23 Jan 2018 19:26:25
just the same brother im still trying to free the 6 counties.
23 Jan 2018 19:26:55
Chris sutton btw (rofl) "am i gonna tell someone like u my source from celtic daryl" (rofl)
23 Jan 2018 19:27:20
good to see him stick up for moussa--sounds right enough to me
23 Jan 2018 19:28:17
Just stuck BT on there and just missed the discussion he was having with Slug. What were they talking about?
23 Jan 2018 19:28:50
sallys greggs bill
23 Jan 2018 19:29:00
(rofl)
23 Jan 2018 19:29:16
more like a takeover than a bill
23 Jan 2018 19:29:27
ha ha ha James. I thought it was 'What are you doing at a Celtic game ya wee fud?
23 Jan 2018 19:31:01
he probably cant handle sevco having two catholic managers in a row.
23 Jan 2018 19:31:20
right guys, i have a problem. My Chef has ran out of caviar, what the hell am I going to eat at half time. (giggle)
23 Jan 2018 19:32:33
A pie
23 Jan 2018 19:32:45
(rofl)
23 Jan 2018 19:32:58
the wifes pie !!!
23 Jan 2018 19:33:06
Dip a fish finger in the cat litter - it's tastes just like caviar
23 Jan 2018 19:33:07
trust you
23 Jan 2018 19:33:09
ooft
23 Jan 2018 19:33:11
james
23 Jan 2018 19:33:20
Evening Ed / Bhoys (clap)
23 Jan 2018 19:33:30
hey jamie
23 Jan 2018 19:33:35
OAB : you talking from experience lol
23 Jan 2018 19:33:38
Hello Jamie
23 Jan 2018 19:33:51
sorry bud didnt see mail till through week
23 Jan 2018 19:33:52
jamie : hows the back mate
23 Jan 2018 19:33:52
jordan belfort
23 Jan 2018 19:33:57
Wb(clap)
23 Jan 2018 19:34:03
Is it just me or does anyone else think ntcham always looks stoned oot his nut
23 Jan 2018 19:34:30
lol Kev
23 Jan 2018 19:34:30
OaB pB jb67(yn) (yn)
23 Jan 2018 19:34:31
Kev : you need new glasses
23 Jan 2018 19:34:48
I had a stroke few years ago so now put my cholesterol tablet in my pie at half time and have backed off the salt in ma bovril that's already 95% salt β˜˜οΈπŸ‘
23 Jan 2018 19:35:09
Feckin hate cats Peter. Am a dug-man as ma weddin photies will prove
23 Jan 2018 19:35:44
ffs oab haha
23 Jan 2018 19:36:36
4 nil , 5 nil & SS FGS
23 Jan 2018 19:36:41
I can only eat they cholesterol tablets deep fried JFP
23 Jan 2018 19:36:52
1-0 edouard
23 Jan 2018 19:36:58
pmsl OaB
23 Jan 2018 19:37:03
1 or 2-0 jb
23 Jan 2018 19:37:06
Welshy 1-0 really
23 Jan 2018 19:37:20
3-1 Celts
23 Jan 2018 19:37:26
4-0 celtic
23 Jan 2018 19:37:29
ill take that and no injuries
23 Jan 2018 19:37:45
Its like the fag patches mate roll them up & stick tobacco in them(rofl)
23 Jan 2018 19:38:23
jamie double hit
23 Jan 2018 19:38:40
(clap)
23 Jan 2018 19:38:43
OAB ah thought it was a great business idea in the west of Scotland selling cholesterol pies wae tablet in them πŸ‘
23 Jan 2018 19:39:02
jamaican tobacco?
23 Jan 2018 19:39:15
Canny get they patches to light
23 Jan 2018 19:39:21
on BT whats bigger the table or fat Sallys gut
23 Jan 2018 19:40:05
They had to cut a big chunk oot the table to accommodate slugs belly
23 Jan 2018 19:40:20
(rofl) (rofl)
23 Jan 2018 19:40:43
i cant stand the guys voice
23 Jan 2018 19:40:45
5 tonight. Edouard Forrest McGregor all on score sheet
23 Jan 2018 19:41:58
Right guys can't stay on tonight see you lot at half time
23 Jan 2018 19:42:09
laters Kev
23 Jan 2018 19:42:22
Evening lads, 4-0 for me
23 Jan 2018 19:42:44
hh ed
23 Jan 2018 19:42:46
ED: HH how r u doing
23 Jan 2018 19:42:58
Would love 4 or 5 Ed but we struggled last visit to Maryhill. Here's hoping for better?
23 Jan 2018 19:43:07
Ed (clap) That will do for me (yn)
23 Jan 2018 19:43:20
i was at last game dont remember a thing lol
23 Jan 2018 19:43:47
It was very forgettable Welshy
23 Jan 2018 19:43:52
Wb you canny remember last week(rofl)
23 Jan 2018 19:44:05
hahaha
23 Jan 2018 19:44:22
Jamie who are you (rofl)
23 Jan 2018 19:44:36
didnt realise ajer 6 games 6 clean sheets
23 Jan 2018 19:44:38
HH Peter, I'm good thanks. It's been hectic on the sites today and I've hardly had a minute
23 Jan 2018 19:44:42
two prolific strikers and theyre on the bench id play both of them and give them a double headache
23 Jan 2018 19:45:02
ED any info on ins or outs
23 Jan 2018 19:45:13
When ah buy Desmond out we'll be selling Free Derry Fahitas and Bogside Bovril at Parkhead!
23 Jan 2018 19:45:21
im in the living room shes just been papped out
23 Jan 2018 19:45:34
did anyone see the dbl leg break on Mcarthy ouch
23 Jan 2018 19:45:34
Evening lads, got the bucky out the fridge, arse on the couch, mon the hoops. 3-0 to the mighty celts
23 Jan 2018 19:45:39
Aye pB " you shake it all about"(rofl)
23 Jan 2018 19:46:02
steph ma mouths watering now lol
23 Jan 2018 19:46:08
oh ho the hokey kokey
23 Jan 2018 19:46:24
WB smoke the roll ups
23 Jan 2018 19:46:39
Never Wb you just throw it down your throat (rofl)
23 Jan 2018 19:46:42
Regarding Dembele: A Crystal Palace coach said they would be interested if the price could be settled but they think the player has higher aspiration - and he confirmed that Palace think Brighton remain interested.
23 Jan 2018 19:46:44
hes on the sick more than hillis was peter
23 Jan 2018 19:46:44
on my vape (rofl)
23 Jan 2018 19:46:52
Sorry mate but it's lovely
23 Jan 2018 19:47:24
lebanese vape welshy?
23 Jan 2018 19:47:29
try it wi red bull (rock)
23 Jan 2018 19:47:31
WB thats sounds like a planet in star trek
23 Jan 2018 19:47:42
Smell a goal
23 Jan 2018 19:47:46
haha new man me stopped smoking
23 Jan 2018 19:47:48
defo
23 Jan 2018 19:48:13
good on you Wb
23 Jan 2018 19:48:40
Good luck WB
23 Jan 2018 19:48:47
Boyata Blooters Baw Our Bar For Bhoys
23 Jan 2018 19:48:55
Well done wb
23 Jan 2018 19:48:55
aye but hes stepped up the bevvying jamie lol.
23 Jan 2018 19:49:01
cheers bhoys early days but hey ho
23 Jan 2018 19:49:09
guys whats the #parcel on the CFC page
23 Jan 2018 19:49:16
ill no stop bevvying till she leaves me
23 Jan 2018 19:49:23
but****don't spend more on the carry out
23 Jan 2018 19:49:47
WB drink mate drink
23 Jan 2018 19:49:48
should have slipped SS in for my bet lol
23 Jan 2018 19:50:15
If you wet the bed Welshboy you'll not fall out you'll just drift apart πŸ˜‚
23 Jan 2018 19:50:21
slip in the SS . is that a ship . everybody sail in her lol
23 Jan 2018 19:50:33
Hope u manage to stay off them welshy. Ad never mix bucky wae anything. Except lager cider vodka gin πŸ˜‚πŸ˜‚
23 Jan 2018 19:50:33
you nt got enough dosh jamie? lol.
23 Jan 2018 19:50:34
pmsl jfp
23 Jan 2018 19:50:37
JFP (rofl)
23 Jan 2018 19:50:47
#Par(tick)vCelt(tic) Peter (facepalm)
23 Jan 2018 19:51:22
(rofl)
23 Jan 2018 19:51:25
ok got it . im just slow :-(
23 Jan 2018 19:51:30
No a been bashing the bookie jb and loving it
23 Jan 2018 19:51:42
well done Jamie
23 Jan 2018 19:51:51
Ad have fell for that too ped
23 Jan 2018 19:51:53
ty pB
23 Jan 2018 19:52:20
More I see Ncham the more I'm impressed
23 Jan 2018 19:52:40
bashing the bishop? oh sorry the bookie it was you said jb
23 Jan 2018 19:53:04
I love Ntcham, JFP
23 Jan 2018 19:53:25
right guys just got a call so have to pop out. will be back on.
23 Jan 2018 19:53:33
Big bit of a laddie and can pick a pass Ed
23 Jan 2018 19:53:35
You told Jak Ed(rofl) ?
23 Jan 2018 19:53:47
l8r pB
23 Jan 2018 19:54:04
later P
23 Jan 2018 19:54:08
Big Eddie for first goal 11/4
23 Jan 2018 19:54:13
You punting drugs, Peter :-P
23 Jan 2018 19:54:30
She knows she comes 2nd to Celtic, Jamie
23 Jan 2018 19:54:39
He's a delivery Bhoy for Dominoes Ed
23 Jan 2018 19:54:52
Do u deliver PeterπŸ˜€
23 Jan 2018 19:55:01
Good man:-P
23 Jan 2018 19:55:03
(rofl)
23 Jan 2018 19:55:26
Pizza that action:-P
23 Jan 2018 19:55:29
in bearsden ed? he'll be away to the bearsden swingers night
23 Jan 2018 19:55:47
(rofl)
23 Jan 2018 19:56:07
I know a good pizza joke but its a bit to cheesy:-D
23 Jan 2018 19:56:14
ffs
23 Jan 2018 19:57:13
jamie that was a convo stopperlol
23 Jan 2018 19:57:23
Get James McLean on and stop him
23 Jan 2018 19:57:25
i must be the only person in the world who doesnt like pizza
23 Jan 2018 19:57:32
singing πŸ˜‚
23 Jan 2018 19:57:54
sean south (facepalm)
23 Jan 2018 19:57:56
Me tae jb 67
23 Jan 2018 19:58:06
I get some odd looks when I tell people I don't like steak or chops, James
23 Jan 2018 19:58:09
good man da
23 Jan 2018 19:58:18
Ntcham's a scary guy - even the skidmarks are on the outside of his shorts
23 Jan 2018 19:58:29
:-D
23 Jan 2018 19:58:39
James. just leaving now mate, they are only at the weekend.
23 Jan 2018 19:58:41
cant beat a good steak ed
23 Jan 2018 19:59:28
ive just had a packet of macaroni cheese :-D
23 Jan 2018 19:59:30
Med Rare . 14oz
23 Jan 2018 19:59:58
Hope u cooked it welshy.
23 Jan 2018 20:00:02
i thought it might have been a bonus night peter at the swingers club
23 Jan 2018 20:00:10
4 mins on the pan
23 Jan 2018 20:00:25
Agreed pB porterhouse:-P
23 Jan 2018 20:00:37
Chargrilled Steak - crisps - is aw we can afford
23 Jan 2018 20:00:56
I asked to have ma steak like a happy Hun last week and the waitress said whit-rare a said very rare πŸ˜‚
23 Jan 2018 20:01:20
And thick as feck
23 Jan 2018 20:01:42
Steaks are for Yoda in our house lol
23 Jan 2018 20:02:04
i had about 30 minutes on the pan earlier welshy i got through a few chapters of my book lol.
23 Jan 2018 20:02:10
What's happening lads
23 Jan 2018 20:02:11
better fed than you Ed
23 Jan 2018 20:02:15
Steak for the dug ed
23 Jan 2018 20:02:42
Did you see the staffie pups in the record today Ed ??
23 Jan 2018 20:02:47
I love ma wee dug Mick tae Ed
23 Jan 2018 20:02:59
hes a hamilton tory steph
23 Jan 2018 20:03:01
73% possession but not taking chances is the only concern
23 Jan 2018 20:03:52
No I did not, Jamie, I'll look for it later. We buy Yoda's food from Musclefood, JFP
23 Jan 2018 20:03:57
Am a the only one that doesn't like that teirney song
23 Jan 2018 20:04:28
whit steph love it (rock)
23 Jan 2018 20:04:38
thats what happens when rodgers keeps our two top strikers on the bench oab
23 Jan 2018 20:04:44
Aww crackers mate , Dogs Trust W calder 8 of them one like Yoda (yn)
23 Jan 2018 20:04:56
Oor Mick is a wee Jack Russell Ed. Ma best mate!
23 Jan 2018 20:05:05
LG the sneaky wee sod peeking over Rodgers shoulder there (rofl)
23 Jan 2018 20:05:27
my brothers dog died other week giving birth had 5 pups...american bull dogs lovely breed gutted for him
23 Jan 2018 20:05:30
Av got a jack Russell x pug. Fuckin nutter
23 Jan 2018 20:06:01
Mick's mental tae Steph!
23 Jan 2018 20:06:27
Anyone see the Rossiter to Wigan story today? Gave me a good laugh when they mentioned “a low-ball offer”.
23 Jan 2018 20:06:28
Hows the pups Wb??
23 Jan 2018 20:06:29
She's always at me to look for another one but I couldn't afford to do what I do for Yoda for 2 and it would be sh!te to change what he's used to
23 Jan 2018 20:06:34
HH All,how we doing?
23 Jan 2018 20:06:47
bet he wont be gutted when he sells them welshy lol.
23 Jan 2018 20:06:49
hh malika
23 Jan 2018 20:07:02
Good save Gordon (clap)
23 Jan 2018 20:07:27
worth a few quid james but hes mad about his dogs
23 Jan 2018 20:07:31
That's a shame, WB. HH Mal
23 Jan 2018 20:07:35
I'm I only one that thinks ajers hopeless?
23 Jan 2018 20:07:47
naw
23 Jan 2018 20:08:05
hopeless? wtf
23 Jan 2018 20:08:15
Whit????
23 Jan 2018 20:08:19
2 whites Ed , 1 Black n White , 1 like Yoda , 1 a bit darker , 3 of them look amazing I phoned for one ..... complicared!
23 Jan 2018 20:08:26
the qe2 turned quicker
23 Jan 2018 20:08:29
Whit
23 Jan 2018 20:08:59
and the lusitania
23 Jan 2018 20:09:15
Ajer is definitely no a centre back - but wouldnae say he's useless
23 Jan 2018 20:09:55
I just don't rate him , to slow and panics under pressure
23 Jan 2018 20:10:21
He has only played a handful of games, give him a chance.
23 Jan 2018 20:10:28
He’s only a boy gie him a chance
23 Jan 2018 20:10:52
He will be some player IMO
23 Jan 2018 20:11:08
usual stagnant usual crap
23 Jan 2018 20:11:21
Pish
23 Jan 2018 20:11:30
We started this game really well - apart from scoring - now we are all over the place
23 Jan 2018 20:11:43
I know he's still young and hopeless was maybe a bit strong but he's no celtic class
23 Jan 2018 20:11:50
aye that anaw jfp
23 Jan 2018 20:12:19
That is Edouard (19/20) and Ajar (19/20) been slated in the first 25 minutes. Anyone else?
23 Jan 2018 20:12:46
Ajer is keeper for sure. He's steadied the ship at the back if the numbers say anything, and he's no a CB.
23 Jan 2018 20:13:48
What's the thoughts on McGregor?
23 Jan 2018 20:14:03
Evening all
23 Jan 2018 20:14:04
Good sub
23 Jan 2018 20:14:09
I love his centre of balance Ed
23 Jan 2018 20:14:13
Get rid of him Ed. He misplaced one pass. πŸ˜‚
23 Jan 2018 20:14:15
Edouard is totally different he's a £7m player. Would you pay that for him to keep him?
23 Jan 2018 20:14:17
Am a big fan
23 Jan 2018 20:14:18
dont get me started niall the only one i can stick is kt and sinclair on a good day lol.
23 Jan 2018 20:14:38
rather he came on when winning to steady things ed better as a sub for me
23 Jan 2018 20:15:00
Just need MD7 to get in your head on Sinclair then??
23 Jan 2018 20:15:17
McGregor wouldn't be in the side if Armstrong, Rogic and Roberts were fit IMO
23 Jan 2018 20:15:21
Rarely gives the ball away and is always on the half turn waiting to take a pass and he puts a shift in
23 Jan 2018 20:15:24
I'd agree with that, WB. I don't think he does it enough
23 Jan 2018 20:15:26
Nill would mcgregor be in your starting 11?
23 Jan 2018 20:15:30
SS looks better via the break anyway
23 Jan 2018 20:15:36
aye niall lol.
23 Jan 2018 20:15:59
I'd have a fit Rogic all day long over CalMac
23 Jan 2018 20:16:03
Niall
23 Jan 2018 20:16:08
def ed
23 Jan 2018 20:16:17
Oh aye Ed for sure
23 Jan 2018 20:16:21
Me too ed
23 Jan 2018 20:16:23
It’s just getting him fit Ed!!!
23 Jan 2018 20:16:24
Wi u on that ed
23 Jan 2018 20:16:42
we are crying out for a playmaker the midfield is stale
23 Jan 2018 20:16:46
We need a strong squad and CalMac does a job in certain games.
23 Jan 2018 20:16:48
TR could turn on a ten pence!
23 Jan 2018 20:16:54
thing is we cant keepwaiting on him wi his injuries
23 Jan 2018 20:16:54
You need to remember this mob have been established 136 years longer than the Huns
23 Jan 2018 20:17:00
Nutmeg a mermaid......
23 Jan 2018 20:17:12
That's no what I asked niall
23 Jan 2018 20:17:17
(clap)
23 Jan 2018 20:17:21
i like tommy jazza
23 Jan 2018 20:17:24
This is a prime example of how we are lacking that creative spark. All huff and puff, square passes and severe lack of pace too
23 Jan 2018 20:17:57
I think Rogic needs to get fit and stay fit or Rodgers might look at moving him on
23 Jan 2018 20:17:57
No width attacking and crossing
23 Jan 2018 20:18:18
ffs
23 Jan 2018 20:18:21
Big money for a good 10 Ed
23 Jan 2018 20:18:26
think he has to ed as good as he is its holding us back
23 Jan 2018 20:18:30
Aw ffs Lustig
23 Jan 2018 20:18:33
Will. Probably not but neither would half of them. To me only KT and Brown are certain starters.
23 Jan 2018 20:18:37
Pen all day long for fux sake
23 Jan 2018 20:18:50
Lustig is a dead man walking - he is a shadow of his former self
23 Jan 2018 20:18:53
2 shots on target from 9 and Soft pen
23 Jan 2018 20:19:00
Never a penalty
23 Jan 2018 20:19:25
hes towing a caravan this weather lustig
23 Jan 2018 20:20:00
Shame for lustig he's been steady for years but looks out of sorts recently
23 Jan 2018 20:20:03
BR going to have to swallow pride and get Griff and /or Dembele on if this continues
23 Jan 2018 20:20:04
Was that even in the box?
23 Jan 2018 20:20:16
Where tae JB67?
23 Jan 2018 20:20:22
That was comming too much f about no direct play
23 Jan 2018 20:20:30
Am not sure but it was stupid
23 Jan 2018 20:20:31
Gordon is terrible at penalties. Just falls over, very poor.
23 Jan 2018 20:20:34
Feckn never a penalty
23 Jan 2018 20:20:56
Softest pen you'll see
23 Jan 2018 20:20:58
back tae sweden hopefully jfp lol.
23 Jan 2018 20:20:58
I agree Niall that could have been an easy save IMO
23 Jan 2018 20:21:11
Was a penalty
23 Jan 2018 20:21:24
JB. He hardly had to try.
23 Jan 2018 20:21:33
Cmon tae **** Nial blame Gordon geez a break
23 Jan 2018 20:21:43
Soft penalty, poor from the ref
23 Jan 2018 20:21:43
This tippy tappy possession football is God awful to watch
23 Jan 2018 20:21:46
Why is sinclair comming back into the center of the park no out wide running at players
23 Jan 2018 20:22:09
i see big forster has been dropped by southampton
23 Jan 2018 20:22:19
He just saying JFP Your never confident he going to save one like FF or Boruc
23 Jan 2018 20:22:45
He’s been murder this season at Southampton
23 Jan 2018 20:22:54
I agree at present a penalty against us is almost a certain goal
23 Jan 2018 20:22:56
How can anyone say that's not a penalty?? He clearly pulls his arm. The guy tried to stay up and win ball.
23 Jan 2018 20:23:06
Only thing I’m confident about Gordon is that he’ll mess something up at some point
23 Jan 2018 20:23:11
JFP. Stand big and go for the ball. He always falls and the guy rolls it the other way. Every f’n time.
23 Jan 2018 20:23:24
boruc had some records with pens jazza
23 Jan 2018 20:23:38
True jb
23 Jan 2018 20:23:49
Lusting has been murder. This is not Barcelona we're playing. Let's be more direct
23 Jan 2018 20:23:55
took s good pen as well did boruc
23 Jan 2018 20:24:02
Its a pen for me Kev
23 Jan 2018 20:24:20
Def a pen
23 Jan 2018 20:24:31
We would be screaming for it
23 Jan 2018 20:24:32
Pen for me
23 Jan 2018 20:24:38
100% never a penalty
23 Jan 2018 20:24:48
OAB. We wouldn’t have got it though.
23 Jan 2018 20:25:29
Aye Niall Beaton is no friend of Celtic
23 Jan 2018 20:25:45
Spot on Nial.
23 Jan 2018 20:25:55
this benching griffiths jozo and dembele is baffling to me they are clearly better than whats starting.
23 Jan 2018 20:26:11
100% is doesn't matter if he will win the ball. He was fouled while trying to win the ball
23 Jan 2018 20:26:22
I'd agree with that
23 Jan 2018 20:26:27
pen for me
23 Jan 2018 20:26:30
How Brendan can say strengthening the defence isn’t a priority absolutely baffles me!! Lustig and boyata are horrendous! Lustig is finished imo,constantly caught out and passing is abysmal!
23 Jan 2018 20:26:33
BR is being too stubborn and it's gonna bite him on the arse
23 Jan 2018 20:27:00
SS in the mood
23 Jan 2018 20:27:15
ego thing oab i think
23 Jan 2018 20:27:34
We hated RD for playing 1 up. For me 1 up isn’t working this season and with 3 decent strikers we should be playing 2 up top.
23 Jan 2018 20:27:42
We are passing too slow Anderlecht were fantastic in the return game at passing at speed
23 Jan 2018 20:27:59
I read a post the other day questioning someone saying the defence is shambolic. Big Lustig is getting worse with every game.
23 Jan 2018 20:28:02
That was never, ever a foul on the goalie btw
23 Jan 2018 20:28:47
Big Sutton saying it as it is
23 Jan 2018 20:28:52
That's the thing we'd be better with less possession and moving the ball quicker, we just let them get back in numbers
23 Jan 2018 20:29:17
His ego has been his downfall James
23 Jan 2018 20:29:18
One up front is Bawz and Rodgers is as stubborn as feck
23 Jan 2018 20:29:33
sack him....mental
23 Jan 2018 20:29:36
The only positive so fr is it must reinforce the absolute;ute need to get players in.
23 Jan 2018 20:29:52
its groundhog day the last few games
23 Jan 2018 20:29:56
1 up is the way to go in Europe but not in scotland
23 Jan 2018 20:30:16
Yip Wullie
23 Jan 2018 20:30:43
cos it was ****e last season (facepalm)
23 Jan 2018 20:30:52
Here we are chasing a game we looked well in control of in the first 15 mins. Funny auld feckin game. Beaton is a wee hun anaw btw
23 Jan 2018 20:31:01
Exactly. As soon as we run at teams they don't know what to do.
23 Jan 2018 20:31:02
Edouard up against 3. Impossible with the crap service he is getting.
23 Jan 2018 20:31:08
What formation would you play with two up top? I'd rather rogic in the team than not and we've seen a 3-5-2
23 Jan 2018 20:31:12
doesnt work
23 Jan 2018 20:32:00
What's changed in football that 1 up front is the answer?
23 Jan 2018 20:32:17
Last season was awesome but this season we've no played anywhere near that standard
23 Jan 2018 20:32:39
Who would you drop for there to be two strikers?
23 Jan 2018 20:32:41
Apart from the first five minutes our passing has been pish. Too sloppy, too many mistakes and run out of ideas the closerweget to their goal.
23 Jan 2018 20:32:42
Don't know why Rodgers has stuck with Édouard guys producing nothing
23 Jan 2018 20:32:51
442? Midfield of Brown, Rogic, Sinclair and Roberts.
23 Jan 2018 20:32:55
mcgregnr
23 Jan 2018 20:33:02
We don't have that directness and pace that creates chances and causes mistakes. Get back to basics with Sinky and Forrest wide and two strikers?
23 Jan 2018 20:33:13
We've been the least pishest of the pish.
23 Jan 2018 20:33:19
Hmmmmmm
23 Jan 2018 20:33:31
were playing pish but the system clearly works when performance levels are higher
23 Jan 2018 20:33:32
mcgreggor hs been awful for a number of games. He is bringing nothing to us right now.
23 Jan 2018 20:33:36
Oh dear there’s something no right thought they needed a break looked tired before Christmas but they just don’t have the urgency and drive direction at the mo too many square baws
23 Jan 2018 20:33:44
boaby
23 Jan 2018 20:33:55
Hi james
23 Jan 2018 20:34:02
I'd go 3-5-2 this half drop off lustig the liability. Bring on moussa and Griffith's and play the Celtic way pure attacking football
23 Jan 2018 20:34:18
Howdy Bobby!
23 Jan 2018 20:34:21
thats how i said drop mcgregor mp
23 Jan 2018 20:34:27
Devils advocate would anyone agree that BR is keeping Dembele out the shop window
23 Jan 2018 20:34:36
they are playing like Ronnies team again.
23 Jan 2018 20:34:43
Awwww
23 Jan 2018 20:34:57
he's keeping him fit to sell more like
23 Jan 2018 20:34:59
Lawman. No. Dembele not been good enough.
23 Jan 2018 20:35:05
Think dembele could be away
23 Jan 2018 20:35:06
We don't look like scoring!(sweat)
23 Jan 2018 20:35:14
We are back at our own level and still look pish
23 Jan 2018 20:35:16
Naw lawman he’s keeping him out because he’s been utter pish!
23 Jan 2018 20:35:22
keep the faith
23 Jan 2018 20:35:32
Dembelles isn't good enough ? Guy just like Griffith's isn't getting s chance
23 Jan 2018 20:35:50
Zenit will embarrass us
23 Jan 2018 20:35:53
he needs games to get him up to speed dembele
23 Jan 2018 20:36:09
We can forget we need a break and we are tiered. Looks the same as before we went to Dubai
23 Jan 2018 20:36:22
Dembelle looks like a Hun at Mass doesn't know what to do and doesn't want to be there.
23 Jan 2018 20:36:23
To be fair to all our forwards no one has had a good run in the team for a while to build any kind of form
23 Jan 2018 20:36:24
Well that was a clear indication money needs to be spent. Piss poor all over the park.
23 Jan 2018 20:36:31
northern soul welshy lol.
23 Jan 2018 20:36:35
Seen zenit humped Copenhagen 5 nil last nite!! Shudder to think of boyata and Lustig against them!
23 Jan 2018 20:36:36
Too slow wae the build up
23 Jan 2018 20:36:37
4 leaf. Difference between “not been good enough” and “not good enough”. Clearly he is a class act on his day but not seen enough of it this season.
23 Jan 2018 20:36:46
We all beleive the invicible hype
23 Jan 2018 20:36:50
Rogers has probably been told he's getting sold one way or another--so, as he said before the game-he prefers to field players who will be in the team in february. Its a shame--as he provides the focus that allows the others to play
23 Jan 2018 20:36:59
Just best of bad lot
23 Jan 2018 20:37:41
'Penalty' outside the box
23 Jan 2018 20:37:48
I wasn't going to drink tonight but my malts are calling me.
23 Jan 2018 20:38:45
I've taken the dug to the pub and no it's not the wife
23 Jan 2018 20:38:45
If Moussa is out the door, he won't be risked - so shouldn't be on the bench
23 Jan 2018 20:39:02
Exactly oab
23 Jan 2018 20:39:29
Never a penalty for me but Lustig made a complete arse of it. h needs replaced in the window. He needs a rest his form has been Garneresque lately...as in months.
23 Jan 2018 20:39:50
The momentum has clearly dropped out our game from round October mark. Don't know if it was the PSG games that brought out the hype but something has effected the players. Obviously as things stand moussa now thinks he's to good for the club, and maybe he is but I'd be telling players that he's contracted here if he wants a move for and earn it. The team it's self looks lacking we needed two exciting players to bring in a bit of momentum yet nothing has come.
23 Jan 2018 20:40:07
joe fillipi even mp
23 Jan 2018 20:40:21
Both the fans and the management have been let down by the lack of ambition from the board.
23 Jan 2018 20:40:21
Magicpole its a penalty. Poor defending but its a penalty
23 Jan 2018 20:40:26
Garner ws worse
23 Jan 2018 20:40:43
Two dogs on his debut!! I was there.
23 Jan 2018 20:40:51
og's
23 Jan 2018 20:40:51
toss up mp lol.
23 Jan 2018 20:41:01
Look at the back line for the goal. Both centre halves in no mans land.
23 Jan 2018 20:41:18
Frank Munro anybody?
23 Jan 2018 20:41:22
yep penalty and very lucky not to be red card. poor first half.
23 Jan 2018 20:41:29
aye i remember it mp
23 Jan 2018 20:41:52
Rod die McDonald
23 Jan 2018 20:41:57
ian mcwilliams oab?
23 Jan 2018 20:42:09
Put griff on at half time, the others need the riot act read!
23 Jan 2018 20:42:12
looks like a pen at that angle. Lustig as much as I love him needs replaced as our right back.
23 Jan 2018 20:42:13
Taxi driver
23 Jan 2018 20:42:19
jim dobbin
23 Jan 2018 20:42:42
Vic davidson
23 Jan 2018 20:42:52
dougald mccarrison
23 Jan 2018 20:43:03
john weir
23 Jan 2018 20:43:13
Watchin the bt pundits there, wot would u do for a stubbs the now
23 Jan 2018 20:43:41
Ian McWilliams and Brian Whittaker James. Oh how blessed we have been
23 Jan 2018 20:43:43
Big royaitken
23 Jan 2018 20:43:48
or rieper steph
23 Jan 2018 20:43:49
Sloppy...our defences motto
23 Jan 2018 20:44:24
Aye James, mjalby too
23 Jan 2018 20:44:35
We can bring in Pat Stanton to steady the defence
23 Jan 2018 20:44:37
Evening bhoys, pish 1st half eh? Really lacking creativity! McGregor not doing it for me as attacking mid
23 Jan 2018 20:44:41
Shame Roberts not fit to come off bench😞
23 Jan 2018 20:45:08
i remember whittaker scoring an og from about 30 yards oab lol.
23 Jan 2018 20:45:19
fkn glad u lot dont stand next to at the games (rofl)
23 Jan 2018 20:45:36
(rofl)
23 Jan 2018 20:45:49
Lustig off for LG?
23 Jan 2018 20:45:57
yip Ed
23 Jan 2018 20:45:59
Cannae stand too long wb
23 Jan 2018 20:46:06
4-1 to the bhoys
23 Jan 2018 20:46:07
Good shows something diffrrent
23 Jan 2018 20:46:12
2 early goals this half.
23 Jan 2018 20:46:13
Mon griff a wee hat trick
23 Jan 2018 20:46:18
We neer seem to get a complete unit. when we have a good keeper theres always a bomb scare and when we have a dodgy keeper......we still have at least one. When are we going to get a. defence that doesn't self destruct continually?
23 Jan 2018 20:46:23
LG new hair doooo
23 Jan 2018 20:46:28
Need to give him service and he'll score
23 Jan 2018 20:46:28
Lustig locked in the lavvy by his team mates
23 Jan 2018 20:46:36
This league is not done and dusted
23 Jan 2018 20:46:43
Theres something fishy about that connor sammon
23 Jan 2018 20:46:43
OAB lol
23 Jan 2018 20:46:53
Gies peace Jmac
23 Jan 2018 20:47:04
Ffs Johnny (facepalm)
23 Jan 2018 20:47:12
Feed the Griff and he will score!
23 Jan 2018 20:47:32
hahahaa johnny hopethat was a wind up
23 Jan 2018 20:47:34
I know JMac. No idea who is going down.
23 Jan 2018 20:47:50
Come on Griff,a nice wee hatrick
23 Jan 2018 20:47:52
Still sticking wi ma 3-1 prediction - but no sayin who fur
23 Jan 2018 20:47:56
aye johnny the rangers are coming hahahaha
23 Jan 2018 20:47:57
there u go jfp lol
23 Jan 2018 20:48:05
We need sinky to do one of his dives
23 Jan 2018 20:48:12
8=)
23 Jan 2018 20:48:16
Rogers could use up the three subs now. Mcgreggor, Lustig and Forrest have been poor.
23 Jan 2018 20:48:32
Is Florist playing??
23 Jan 2018 20:48:56
No but he's on
23 Jan 2018 20:48:56
better first couple of mins(clap)
23 Jan 2018 20:49:01
He’s oan the park
23 Jan 2018 20:49:06
How you doing Welshboy?
23 Jan 2018 20:49:07
I see mcstay warning up
23 Jan 2018 20:49:12
allegedly niall
23 Jan 2018 20:49:23
Wee JF is back to his one game in three 'diet'
23 Jan 2018 20:49:24
im good bud was pointing oot the song for u lol
23 Jan 2018 20:50:06
f*** it get dembele on anaw
23 Jan 2018 20:50:13
Edouard plays like a kid--no purpose, try something cute and seems fine for the attempt not to come off.
23 Jan 2018 20:50:39
right guys wtf has been going on? time to sort out team out
23 Jan 2018 20:50:52
We are pish
23 Jan 2018 20:51:17
you gave the thistle drugs oB(rofl)
23 Jan 2018 20:51:29
1888. Where have you come from?
23 Jan 2018 20:51:45
remember anonni lads/
23 Jan 2018 20:51:50
troll
23 Jan 2018 20:52:02
Though so Welshy.
23 Jan 2018 20:52:25
currant alert currant alert
23 Jan 2018 20:52:34
1 nil down and then he appears.
23 Jan 2018 20:52:44
Creative name for a zombie
23 Jan 2018 20:52:52
some pretty serious - and damning - accusations Sutton is coming out with re: Moussa.
23 Jan 2018 20:53:02
Definitely Hun on line
23 Jan 2018 20:53:05
Number of days they have been alive?
23 Jan 2018 20:53:19
πŸ˜‚πŸ˜‚
23 Jan 2018 20:53:29
theyre aw called billy steff lol.
23 Jan 2018 20:53:30
Get Edouard off,I would not consIder him an asset and would not be paying 7 million for him
23 Jan 2018 20:53:38
Aye steph but they canny spell (rofl)
23 Jan 2018 20:53:46
id say one but it would look like this ******************************************
23 Jan 2018 20:53:59
we r trying to walk this ball in
23 Jan 2018 20:54:15
Watch what your saying boys security is tight! ☘️
23 Jan 2018 20:54:21
save keeper
23 Jan 2018 20:54:25
7 defenders.
23 Jan 2018 20:54:27
Oooooh Griff
23 Jan 2018 20:54:43
why play a prospect / loanee over an established star under contract? No happy.
23 Jan 2018 20:54:52
10 mins later he rounds the keeper
23 Jan 2018 20:54:52
Love griff but he misses a lot of one on one chances
23 Jan 2018 20:54:56
7 defenders is that a car from taggarts thistle have ??
23 Jan 2018 20:55:01
griff should have scored that, the reason he's not been in. he isn't scoring and missing too many when he does get on.
23 Jan 2018 20:55:26
pen
23 Jan 2018 20:55:27
(clap)
23 Jan 2018 20:55:28
yesssssssssssss
23 Jan 2018 20:55:29
πŸŽ‰πŸŽ‰
23 Jan 2018 20:55:31
its baffling cav
23 Jan 2018 20:55:33
Stone waller
23 Jan 2018 20:55:34
That's a stonewaller
23 Jan 2018 20:55:35
Had to give it
23 Jan 2018 20:55:39
It's the BR school of man-management and it unsettles the whole team
23 Jan 2018 20:56:05
go SS for my place
23 Jan 2018 20:56:09
I'm letting Yoda out for a pish.......
23 Jan 2018 20:56:09
Mon
23 Jan 2018 20:56:18
Yaaas
23 Jan 2018 20:56:21
sinky ....... yeeeeeeeeesssssssssssss
23 Jan 2018 20:56:23
yyyaaaassss
23 Jan 2018 20:56:26
yeeeeeeeeeee haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
23 Jan 2018 20:56:27
get the fkn baw cmon
23 Jan 2018 20:56:35
We'll win this now
23 Jan 2018 20:56:38
Has he ever missed one? Yeeeessss
23 Jan 2018 20:56:47
for sure
23 Jan 2018 20:56:49
Come on Celts no more arsing about
23 Jan 2018 20:56:49
im on a stream lol just seen it haha
23 Jan 2018 20:57:01
thank ****
23 Jan 2018 20:57:01
http://www.vipleague.is/football/543184/1/partick-thistle-vs-celtic-live-stream-online.html
23 Jan 2018 20:57:17
WB thats a good stream
23 Jan 2018 20:57:26
lol i have a good stream just a bit behind
23 Jan 2018 20:57:28
cmon
23 Jan 2018 20:57:40
but ty
23 Jan 2018 20:57:50
Their keeper did “a Gordon”!! 🀣
23 Jan 2018 20:57:52
sinky stuck 1 on the back just like his mrs
23 Jan 2018 20:57:58
This is better. Faster more direct
23 Jan 2018 20:58:09
Nail gee Gordon a break
23 Jan 2018 20:58:14
Am glad BR read ma earlier post about getting sinky and JF wide with TWO strikers ha ha
23 Jan 2018 20:58:19
jeezo
23 Jan 2018 20:58:37
Ooft he leapt like a trout πŸ˜€
23 Jan 2018 20:58:40
OAB. I started it.
23 Jan 2018 20:58:41
double jeezo
23 Jan 2018 20:59:23
Big difference with griff up front! Let’s keep this pace up!!!!
23 Jan 2018 20:59:39
Edouard look much better as the second striker eh
23 Jan 2018 20:59:41
the chances are coming
23 Jan 2018 20:59:48
so is winter
23 Jan 2018 20:59:51
ffs up against a keeper tonight(facepalm)
23 Jan 2018 20:59:55
This is better
23 Jan 2018 21:00:04
Lh86 he needs someone to play off of
23 Jan 2018 21:00:07
That was another cracking pass from him to set up LG earlier, Kev
23 Jan 2018 21:00:09
More direct and quicker to get the ball up front
23 Jan 2018 21:00:14
Nice from the ref
23 Jan 2018 21:00:24
Was a beauty ed
23 Jan 2018 21:00:25
What do you think 1888?
23 Jan 2018 21:00:34
1888?????
23 Jan 2018 21:00:45
1888 has left the building.....
23 Jan 2018 21:00:55
should have given the foul there the tosser
23 Jan 2018 21:00:55
Brilliant Ed.
23 Jan 2018 21:01:17
1888 is that wee tosser Beaton
23 Jan 2018 21:01:19
Here we go again 🎢
23 Jan 2018 21:01:24
Thank feck Ed enemy in the camp.
23 Jan 2018 21:01:37
ED did he take his blue suede shoes
23 Jan 2018 21:01:46
Actually think Edouard has played quite well, holds up the ball really well
23 Jan 2018 21:02:15
No pB it was " return to sender"(rofl)
23 Jan 2018 21:02:18
Think we should let edouard go back to PSG now
23 Jan 2018 21:02:32
Dembele walking like he has **** his pants.
23 Jan 2018 21:02:36
Jamie: i should have said that lol
23 Jan 2018 21:02:39
he was getting nothing in the form of supply in the first. Canny blame the boy if he gets off all good passes
23 Jan 2018 21:02:48
He's giving them trouble when he drops deep kb7
23 Jan 2018 21:02:49
i dont think 1888 is away to the knights of st columbas club lads lol.
23 Jan 2018 21:03:00
pB(yn)
23 Jan 2018 21:03:36
shoud have been 2
23 Jan 2018 21:03:39
Agree Kev, I think he’s a good forward with Griff as the classic striker. No quite Sutton and Larsson though lol
23 Jan 2018 21:03:39
ooft
23 Jan 2018 21:03:40
Let off
23 Jan 2018 21:03:46
Still think McGregor is a wee sand dancer in the Harry Hood mould. Nae guile
23 Jan 2018 21:03:47
who did
23 Jan 2018 21:03:57
1888s goat tried to run away when we equalised.
23 Jan 2018 21:04:13
peter do you still tell the young team to try an address? lol.
23 Jan 2018 21:04:16
defending not convincing....thats the understatement of the season.
23 Jan 2018 21:04:22
JFp you seen his goat? lol
23 Jan 2018 21:05:00
It looks like Michael Mols’ wife.
23 Jan 2018 21:05:16
Dolly bird her lol
23 Jan 2018 21:05:19
Is his goat called 'Billy'
23 Jan 2018 21:05:21
James: always mate
23 Jan 2018 21:05:23
I've caught his goat and baptised it Peter! πŸ‘
23 Jan 2018 21:05:46
(rofl) (clap)
23 Jan 2018 21:05:47
Met her at Glasgow Airport once...Woof πŸ™ˆ
23 Jan 2018 21:05:53
well at least its noggin tae purgetory
23 Jan 2018 21:06:06
Kev. Was she tied up outside??
23 Jan 2018 21:06:07
is she a plane jane
23 Jan 2018 21:06:32
Any airPORT in the storm...ahem
23 Jan 2018 21:06:34
naw a trainwreck
23 Jan 2018 21:06:58
You would nae ride her into battle
23 Jan 2018 21:07:13
big turbines then
23 Jan 2018 21:07:27
peter you would ride a barbers floor before you would ride her.
23 Jan 2018 21:07:35
final baw always a yard off
23 Jan 2018 21:07:43
U wouldn't go near her wae a huns c##k
23 Jan 2018 21:07:50
Unluck
23 Jan 2018 21:07:51
nah luck KT
23 Jan 2018 21:07:54
james: you would beat me to it mate
23 Jan 2018 21:08:06
y
23 Jan 2018 21:08:06
haha
23 Jan 2018 21:08:07
Good Save
23 Jan 2018 21:08:42
I'd rather ride Michael mols
23 Jan 2018 21:08:48
kt done br there lol.
23 Jan 2018 21:08:52
KT takes the BOSS out hahaha
23 Jan 2018 21:09:20
Feck Brendan is KT ok?
23 Jan 2018 21:09:39
exactly jfp
23 Jan 2018 21:09:44
Is there an old women sitting on Celtics bench???
23 Jan 2018 21:09:45
Need another soon.
23 Jan 2018 21:09:48
have we anybody t bring n fr mcgreggor
23 Jan 2018 21:10:16
moussa
23 Jan 2018 21:10:18
aye his bird
23 Jan 2018 21:10:35
Yaaaaaaaaaaas
23 Jan 2018 21:10:35
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssss
23 Jan 2018 21:10:38
yes grifff
23 Jan 2018 21:10:39
Yyyyaaaaas The Griff
23 Jan 2018 21:10:39
yesssssssssssssssssssssssssss
23 Jan 2018 21:10:41
Yessssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23 Jan 2018 21:10:43
well in wee mn
23 Jan 2018 21:10:47
Yeeeeeehaaaaaa
23 Jan 2018 21:10:49
Super Leigh!!
23 Jan 2018 21:10:49
brilliant grifff
23 Jan 2018 21:10:51
Mon wee sparky
23 Jan 2018 21:11:00
That was good timing!!
23 Jan 2018 21:11:10
Broony was excellent there
23 Jan 2018 21:11:11
Ma wee Tunnocks Tea Cake
23 Jan 2018 21:11:32
Strikers goal
23 Jan 2018 21:11:33
thats the difference when you play a natural goalscorer HE SCORES
23 Jan 2018 21:11:43
OAB (clap)
23 Jan 2018 21:11:56
lg loves it
23 Jan 2018 21:11:58
Forget Dembele. Sell him and stick with Griff
23 Jan 2018 21:12:13
Broony won the ball and made the goal
23 Jan 2018 21:12:18
jonnymac: bang on there mate
23 Jan 2018 21:12:27
That's what happens when you play more direct and get it to a forward who has an eye for goal
23 Jan 2018 21:12:38
Is calmac a ferry?
23 Jan 2018 21:12:40
Great play fae Brown and Forrest their. Griff just being the griff
23 Jan 2018 21:12:51
Lock McGregor in thT lavvy wi Lustig
23 Jan 2018 21:13:12
OAB thats boggin lol
23 Jan 2018 21:13:12
his own
23 Jan 2018 21:13:18
I miss Tam
23 Jan 2018 21:13:36
Kev give him a call
23 Jan 2018 21:13:57
Wee griff would score in a convent
23 Jan 2018 21:14:09
Even with his injury he’s a better player than Calmac
23 Jan 2018 21:14:20
sydney who? sydney australia
23 Jan 2018 21:14:33
devine
23 Jan 2018 21:15:11
old phone advert peter
23 Jan 2018 21:15:22
Bishop Devine?
23 Jan 2018 21:16:16
he confirmed me jfp
23 Jan 2018 21:16:25
Storey should be off
23 Jan 2018 21:16:56
How are we ever going to replace Broony? Don't say McGinn I saw him in the cup game at Hertz and he was very average
23 Jan 2018 21:17:26
OAB. With great difficulty.
23 Jan 2018 21:17:28
McGInn😜
23 Jan 2018 21:17:36
It was Bishop Thomson before him that confirmed ah was a Tim JB67 πŸ‘
23 Jan 2018 21:17:39
christie
23 Jan 2018 21:17:44
Seen McGinn several times and he’s a decent player but doesn’t command a game anywhere near Broony.
23 Jan 2018 21:18:01
Kanye lol
23 Jan 2018 21:18:10
west
23 Jan 2018 21:18:12
Kanye sorry
23 Jan 2018 21:18:13
Hope Christie gets some game time next season, he’d be playing today for us on current form
23 Jan 2018 21:18:17
Kouassi will be Brown's successor
23 Jan 2018 21:18:41
strange defender for a midfielder
23 Jan 2018 21:18:46
he will need to improve some to replace broonie
23 Jan 2018 21:18:55
Credit where it’s due,we’ve played well this 2nd half! Much more like it lads! Brown has been outstanding once again and sinky looks like he’s gettin back to normal! Griff must start Saturday game! U think Kouassi will hang about that long ED??
23 Jan 2018 21:18:58
Kouassi in that Lyon game was tremendous, would like to see more of him
23 Jan 2018 21:19:04
Simo going to left mid?
23 Jan 2018 21:19:05
Haven't seen enough of Kouassi Ed but big boots to fill
23 Jan 2018 21:19:22
Need one more
23 Jan 2018 21:19:39
what a ball
23 Jan 2018 21:19:43
Kante sorry predictive text
23 Jan 2018 21:19:49
broonys here for a while and kouassi will learn his trade
23 Jan 2018 21:21:09
A loan to an SPL club would be ideal
23 Jan 2018 21:21:13
McGregor is Scott Allens replacement - oot the door to Dundee on this form
23 Jan 2018 21:21:32
We still look vulnerable when teams push up against us
23 Jan 2018 21:21:47
when i was a wean jfp we had a priest who got caught with Ra explosives, look it up Clydebank IRA priest. true story lol.
23 Jan 2018 21:22:14
I'd try and loan him to Aberdeen next season
23 Jan 2018 21:22:35
No dembele on then
23 Jan 2018 21:22:51
God Bless him JB67
23 Jan 2018 21:22:52
mcgreggor needs hooked
23 Jan 2018 21:23:05
Anyone seen rebellion on netflix
23 Jan 2018 21:23:08
no chance willget him down to the championshipor abroad why strengthen the sheep
23 Jan 2018 21:23:45
Bombscare Simo at it again...
23 Jan 2018 21:23:55
Better in our league cause that's our bread and butter
23 Jan 2018 21:23:58
Haven't seen it Steph
23 Jan 2018 21:24:08
Switch CMcG to LB ffs
23 Jan 2018 21:24:09
I know one team we could loan him to.... they seem to have nearly a full team on loan!!
23 Jan 2018 21:24:09
yes steph
23 Jan 2018 21:24:13
Watch it mate. Very good
23 Jan 2018 21:24:36
Wot u hink welshy
23 Jan 2018 21:24:36
Loan rangers haha
23 Jan 2018 21:24:44
Ah will do Steph
23 Jan 2018 21:25:00
I have absolutely no idea what the formation is now πŸ˜‚πŸ˜‚
23 Jan 2018 21:25:07
Was ok m8 watched the maze the other night that wasn’t bad
23 Jan 2018 21:25:13
aw ffs, ids mcgreggor related to Rogers
23 Jan 2018 21:25:30
4 5 1 ?
23 Jan 2018 21:25:33
Rodgers is his dad lol
23 Jan 2018 21:25:40
must be
23 Jan 2018 21:25:44
It's a 1-10 kev πŸ˜‚πŸ˜‚
23 Jan 2018 21:25:50
hes been utter ****e from the off
23 Jan 2018 21:26:08
i wondered how my family were giving him extra money jfp lol.
23 Jan 2018 21:26:26
Haha think so Steph
23 Jan 2018 21:26:35
Every manager has his pet and mcgregor is his
23 Jan 2018 21:26:37
Need another goal
23 Jan 2018 21:26:54
Boyata right back?
23 Jan 2018 21:27:07
McGregor was Ronnie’s pet too.
23 Jan 2018 21:27:12
Money spent in the cause of right justice JB67
23 Jan 2018 21:27:28
where is KT playing now ??
23 Jan 2018 21:27:34
hard to see past griff for MOM
23 Jan 2018 21:27:35
Mon griff geez another
23 Jan 2018 21:28:16
Brendan trying to prove a point by finishing tge game with his 4 centre halfs
23 Jan 2018 21:28:20
I’d pick Mcgregor cav (rofl)
23 Jan 2018 21:28:21
thistle are pressing again
23 Jan 2018 21:28:38
you better believe it jfp, heres another envelope father lol.
23 Jan 2018 21:28:59
Think Calmac is a perfectly good squad player tbh, but don’t think he’s good enough all round
23 Jan 2018 21:29:02
Whit like needing a jobby Peter?
23 Jan 2018 21:29:19
Nae luck Florist did aw the hard work
23 Jan 2018 21:29:24
JFP classy mate
23 Jan 2018 21:29:51
For me he should nae make our bench once everyone is fit
23 Jan 2018 21:29:55
yea mate wee sh@tes
23 Jan 2018 21:30:02
who was FIRST CLASS pB ???:-P
23 Jan 2018 21:30:14
Our strikers NEVER gamble with a front post run.
23 Jan 2018 21:30:35
meeeeeeee
23 Jan 2018 21:30:38
his letters jazza
23 Jan 2018 21:30:46
lol
23 Jan 2018 21:31:02
put his stamp on it (facepalm)
23 Jan 2018 21:31:12
when was the last time anybody enjoyed a game? Its getting as scrappy as feck. Frustrating and too many unforced errors,
23 Jan 2018 21:31:19
(whew)
23 Jan 2018 21:31:37
What a block that was
23 Jan 2018 21:31:52
he needs to play every week
23 Jan 2018 21:31:53
I hope we get our finger out with the tougher games coming up. This has been poor again.
23 Jan 2018 21:31:57
I enjoy you moaning like fook Mp(rofl) honestly
23 Jan 2018 21:32:07
peter who was the worst postie you ever seen apart fae auld boabie?
23 Jan 2018 21:32:13
nah reckon wonder
23 Jan 2018 21:32:14
moans like my wife
23 Jan 2018 21:32:29
James YOU
23 Jan 2018 21:32:30
We stuck when we maybe shoulda twisted? That's made it nervy, but we bossed the second half and improved a lot
23 Jan 2018 21:32:47
Hibs score against us I’ll no pop on chat till we’re winning :-D
23 Jan 2018 21:33:15
better second but still clanky
23 Jan 2018 21:33:21
she does moan peter...ahem cough cough, i mean oh does she lol.
23 Jan 2018 21:33:25
You only post when we're winning...... post when we're winning (rock)
23 Jan 2018 21:33:30
lol
23 Jan 2018 21:33:37
ED hahaha
23 Jan 2018 21:33:57
Haha winning is never in doubt ed always keep the faith
23 Jan 2018 21:34:11
That’s tremendous from Griff
23 Jan 2018 21:34:12
get the bar over bfs, its the jags
23 Jan 2018 21:34:19
peter i knew you were going to say me, i was quite good at it
23 Jan 2018 21:34:23
BR must play LG from the start
23 Jan 2018 21:34:24
brilliant griff
23 Jan 2018 21:34:27
Yaaas!
23 Jan 2018 21:34:43
Three points and a reminder to the board of how much they need to spend.
23 Jan 2018 21:34:43
james ou were mate to be fair
23 Jan 2018 21:34:47
Goodnight Bhoys see you saturday
23 Jan 2018 21:34:52
Good result second half much betterπŸ‘πŸ‘
23 Jan 2018 21:34:52
you
23 Jan 2018 21:35:03
dea-oíche agus dia Ed, troops and JB67 ☘️
23 Jan 2018 21:35:06
OAB god bless
23 Jan 2018 21:35:15
3 points is 3 points lads, improvement needed though
23 Jan 2018 21:35:20
Catch yous at some point sat bhoys hh πŸ€
23 Jan 2018 21:35:20
These are the results that win championships.
23 Jan 2018 21:35:23
Only post when your WHINNING mare like Mp your only eclipsed by MD7 btw:-(
23 Jan 2018 21:35:38
see you jfp
23 Jan 2018 21:35:39
Loved that from griff there. See yous lads. Am off to watch maze, al let u know wot a think welshy
23 Jan 2018 21:35:41
gents laters : ED thx love this live chat
23 Jan 2018 21:35:44
Later Wb:-D
23 Jan 2018 21:35:52
Just play Griff. Dembele not interested. Edouard no good. Play Griff job done.
23 Jan 2018 21:35:55
Well we made hard work of that. Well done Griffiths made the difference in the second half
23 Jan 2018 21:36:05
Later pB(yn)
23 Jan 2018 21:36:11
see you peter and welshy
23 Jan 2018 21:36:45
Night night
23 Jan 2018 21:37:22
Can’t believe theyr taking about 7 million for Edouard! Boy try’s but he’s miles away from that price! Griff looked hungry when he came on,much better 2nd half!! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»β˜˜οΈβ˜˜οΈβ˜˜οΈ
23 Jan 2018 21:37:29
Right am away to watch Gold Rush a was a gold panner in a previous life am convinced GN Ed thanks as ever Later bhoys jb67(clap)
23 Jan 2018 21:38:53
see you jamie
23 Jan 2018 21:39:01
Night, Jamie

 

Posting / Reply Form

To post you must be logged in with a username. Please Log In or Register for a username.


 

 

 

 

 

 
Log In or Register to post

User
Pass
Remember me

Forgot Pass