Use our rumours form to send us celtic transfer rumours.


(single word yields best result)
19 Jan 2016 18:46:54
Celtic XI v Hamilton: Gordon; Lustig, Ambrose, Simunovic, Izaguirre; McGregor, Bitton; Mackay-Steven, Rogic, Armstrong; Griffiths.nnSubs: Bailly, Ciftci, Commons, Allan, Cole, Forrest, Tierney.

19 Jan 2016 19:32:20
I can't stop laughing at the thought of Chortles Cole playing for you - did they have shirts to fit him? Last time I saw him he looked well overweight

19 Jan 2016 19:43:00
he got alone of 1 off of koulo toure:-D
19 Jan 2016 19:43:11
Evening all tonight`s score 5-0 Celtic

19 Jan 2016 19:43:30
This is the poorest attendance for a long time for a league game
19 Jan 2016 19:44:52
Evening gents
19 Jan 2016 19:47:55
3-0 I'll go for
19 Jan 2016 19:48:44
If we play like we did on Friday night we should take a few off Accies, they've been really poor lately. I'm going for 4-1
19 Jan 2016 19:49:05
6-0
19 Jan 2016 19:49:23
Optimism I like it stevie
19 Jan 2016 19:49:49
Make it 7-0
19 Jan 2016 19:50:01
haha
19 Jan 2016 19:51:04
Great start!
19 Jan 2016 19:51:25
stefan injured??
19 Jan 2016 19:53:18
Apparently so, Toprig
19 Jan 2016 19:54:54
I'm going for 8-0
19 Jan 2016 19:55:00
What a goal!!!!!
19 Jan 2016 19:55:10
Think I'll go 9-0 now haha
19 Jan 2016 19:55:27
You beat me to it I meant 8
19 Jan 2016 19:56:14
I meant 9
19 Jan 2016 19:56:25
Not able to see the game tonight,who scored?
19 Jan 2016 19:56:30
Jesus
19 Jan 2016 19:56:51
Lustig biton and rogic
19 Jan 2016 19:57:17
Ooft
19 Jan 2016 19:58:31
This is like a game in 2001 3 up in 10 mins(rofl)
19 Jan 2016 19:58:48
Infact I may go 9-1 Gordon is due a flapping moment
19 Jan 2016 20:00:42
Nearly toprig
19 Jan 2016 20:00:52
Haha
19 Jan 2016 20:05:03
Pushing ball about beautifully
19 Jan 2016 20:07:32
....stevie is it okay tonight to comment on game?
19 Jan 2016 20:08:25
4(rofl)
19 Jan 2016 20:09:04
Just what GMS needs!
19 Jan 2016 20:09:29
Is GMS playing well?
19 Jan 2016 20:09:34
That's what gms needs to do go forward not skin a player then try skin him again
19 Jan 2016 20:09:48
Tight angle fae LG too
19 Jan 2016 20:10:16
If thats what you want to do for a change DN carry on
19 Jan 2016 20:11:05
GMS been ok when he's been on ball aye.
19 Jan 2016 20:13:56
What's the bets we're brilliant the last 2 games I take my daughter to her first game on saturday and it's dire haha
19 Jan 2016 20:18:58
http://www.eplsite.com/stream13.html
19 Jan 2016 20:19:12
evening bhoys
19 Jan 2016 20:19:30
evening
19 Jan 2016 20:19:36
5:-(
19 Jan 2016 20:19:44
get in
19 Jan 2016 20:20:23
training exercise this one
19 Jan 2016 20:21:06
ok guys lets stop now thats my bet up pleeeease
19 Jan 2016 20:21:32
What's the record number of goals in an spl game 7?
19 Jan 2016 20:21:48
we got 9 v sheep
19 Jan 2016 20:21:55
ist thought is 9
19 Jan 2016 20:21:55
Ah so we did
19 Jan 2016 20:21:57
W
19 Jan 2016 20:23:42
does anyone else think armstrong is rank rotten?
19 Jan 2016 20:24:18
playing out of position
19 Jan 2016 20:24:39
confidence good over the next 2 games before we got to the Granite city Baaaaaa
19 Jan 2016 20:25:17
I'd love to go up there and give the sheep a skelping!
19 Jan 2016 20:25:57
even so welsbhoy he doesnt look good enough
19 Jan 2016 20:26:05
im in wales ed plenty of that going on down here lol
19 Jan 2016 20:27:13
You can keep those shenanigans to yourself, Welshbhoy :-S
19 Jan 2016 20:27:21
Thank christ you said skelping ed
19 Jan 2016 20:27:29
(rofl)
19 Jan 2016 20:27:37
Accies defence who wants the ball :-S :-S :-S
19 Jan 2016 20:29:16
hows that no a yellow card
19 Jan 2016 20:30:30
any chance of an injury take him off
19 Jan 2016 20:31:17
(clap)
19 Jan 2016 20:31:42
best 1st half ive seen in a long time
19 Jan 2016 20:33:56
where did this confidence come from ? a few weeks ago we were poor to say the least
19 Jan 2016 20:34:13
1 st game I've missed in ages typical defo there on Saturday ull be glad to hear
19 Jan 2016 20:35:14
(clap)
19 Jan 2016 20:36:09
agree da1888 i travelled 200 miles to turn back on the original date :-(
19 Jan 2016 20:38:02
Welsh bhoy ure as lucky as me m8
19 Jan 2016 20:38:22
who remembers their first Celtic game ?
19 Jan 2016 20:38:37
same journey to dundee m8 was beginning to think i was cursed
19 Jan 2016 20:39:01
love st 5-0 hard to forget crps
19 Jan 2016 20:39:39
now that was a day
19 Jan 2016 20:40:39
9yr old grandpa got me a ticket and took me great memory
19 Jan 2016 20:42:54
10-11 celtic beat Aberdeen 3-2 wee burchill came on and scored the winner (clap)
19 Jan 2016 20:43:18
*yr old ah mean lol
19 Jan 2016 20:43:37
linlithgoe fans with smoke bombs game abandoned
19 Jan 2016 20:43:42
First game lost 5-1 to Dundee in 1980 and we scored first :-S
19 Jan 2016 20:44:21
Linlithgow will git aff wi it cos its no celtic
19 Jan 2016 20:44:35
scott allan on
19 Jan 2016 20:45:22
the linlithgow Ref seen nothing 8=)
19 Jan 2016 20:45:35
forest too rogic n simunovic off
19 Jan 2016 20:49:25
Just in from work guys cant believe first game ive missed , is there a link to watch second half
19 Jan 2016 20:49:49
http://www.thefeed2all.eu/watch/403304/2/watch-celtic-vs-hamilton-academical.html
19 Jan 2016 20:53:24
goallllll
19 Jan 2016 20:53:46
Goin the owl(rofl)
19 Jan 2016 20:54:24
can we get 10?
19 Jan 2016 20:54:27
7(rofl)
19 Jan 2016 20:54:29
7 ronny out (rofl)
19 Jan 2016 20:54:46
yes yes yes
19 Jan 2016 20:54:54
Ffs lil(clap)
19 Jan 2016 20:55:03
here we go 10 in a game
19 Jan 2016 20:55:26
lol
19 Jan 2016 20:56:41
PL will be getting his pocket money cut to pay the goals bonuses
19 Jan 2016 20:56:52
🎢🎡we want 10πŸŽΆπŸŽ΅πŸ€
19 Jan 2016 20:57:33
would be 15 wi 2 up front (rofl)
19 Jan 2016 20:58:16
oooooooooooooooo
19 Jan 2016 20:59:07
cole hat trick coming up
19 Jan 2016 20:59:45
what you want ronnie to go for the win
19 Jan 2016 20:59:55
Should of been 15 chances we missed in that first half disgraceful (rofl)
19 Jan 2016 21:00:10
(rofl)
19 Jan 2016 21:00:41
Keevins may well implode with trying to find a fault in the game haha
19 Jan 2016 21:01:05
no swearing in chat pls lol
19 Jan 2016 21:01:22
Sorry haha
19 Jan 2016 21:04:43
Armstrong so much better in the middle
19 Jan 2016 21:05:07
(clap) griff
19 Jan 2016 21:05:19
agreed cprs
19 Jan 2016 21:05:37
Well done wee man
19 Jan 2016 21:05:40
Lg chip was mint
19 Jan 2016 21:06:35
Cole hat trick? Gordon should have a coupla pops!
19 Jan 2016 21:07:02
other than Larsson when was the last time we had a CF that worked as hard as LG
19 Jan 2016 21:09:02
get that 2 on here
19 Jan 2016 21:10:59
shouldve been 8
19 Jan 2016 21:11:37
Not far
19 Jan 2016 21:13:04
aghhhhh
19 Jan 2016 21:13:45
spoiled the night that 1
19 Jan 2016 21:13:46
This is p*** disgraceful
19 Jan 2016 21:13:57
Weak defending
19 Jan 2016 21:14:02
got sloopy
19 Jan 2016 21:14:06
see the hamilton fans celebrate pmsl
19 Jan 2016 21:14:09
sloppy
19 Jan 2016 21:14:10
Disappointing 😱
19 Jan 2016 21:15:48
(swear)
19 Jan 2016 21:17:15
I wonder if wee Brogan the casual is in with the Accies fans (rofl)
19 Jan 2016 21:17:27
the Accies come back is on
19 Jan 2016 21:18:41
shes smuggled her chib in looking for a sqaure go ed
19 Jan 2016 21:19:25
Ive just counted them the now theres 43 of them
19 Jan 2016 21:20:26
Well it is a school night, Stevie
19 Jan 2016 21:25:22
I like Scott allens use of the ball nice touch
19 Jan 2016 21:27:16
Ma feet are freezin:-S
19 Jan 2016 21:27:29
Stream breaking up a lot. What happened with the goal?
19 Jan 2016 21:28:23
can u narrow that down :-D
19 Jan 2016 21:29:37
goallll
19 Jan 2016 21:30:43
Cracking shot πŸ‘πŸ‘
19 Jan 2016 21:30:52
no added time wtf lol
19 Jan 2016 21:31:08
night bhoys
19 Jan 2016 21:31:12
well done bhoys
19 Jan 2016 21:32:01
Ed: thanks for the platform again
19 Jan 2016 21:32:50
(clap) I'm delighted with that. I know it's only Accies but our movement and the pace we played at times was brilliant
19 Jan 2016 21:33:07
Night guys take care n god bless
19 Jan 2016 21:33:09
No probs mate (yes)
19 Jan 2016 21:33:50
good banter from all just adds to the game
19 Jan 2016 21:35:01
agreed ed 1st time we looked confident
19 Jan 2016 21:35:35
signing off guys

 

Posting / Reply Form

To post you must be logged in with a username. Please Log In or Register for a username.


 

 

 

 

 

 
Log In or Register to post

User
Pass
Remember me

Forgot Pass